Ассоциация помощи пострадавшим инвесторам
25-11-2024 8:38
http://investhelp.com.ua/ru/print/26473
Ефективні комунікації інвесторів зі ЗМІНоябрь 30, 1900
ПЕРШ ЗА ВСЕ
Дії |
Приклад |
Визначити проблему |
незавершене будівництво. |
Що ми хочемо |
завершений будинок, прийнятий в експлуатацію |
Само – Організація.
Аналіз об’єкту. |
На даному етапі здійснюється
|
Після отримання документів |
|
Основа PR кампанії |
Визначення ключового повідомлення PR-кампанії, що визначатиме подальші стосунки із Забудовником. Коротше кажучи, за результатами аналізу історії конфлікту та документів, визначаємося:
|
Визначивши проблему, починаємо діяти
Дії |
Приклад |
Визначення, яким саме чином можна вирішити питання |
|
Збір інформації |
|
Визначення головних повідомлень |
Сформулювати ці висновки. Донести до кожного інвестора, отримати чітку ретрансляцію головного повідомлення учасниками процесу. |
Формування бази ЗМІ |
Регіональних ЗМІ, сусідніх областей, Профільних (будівництво, нерухомість) Загально національних ЗМІ Пошук можливого адмін. ресурсу (знайомих редакторів. Журналістів, знайомих знайомих), залучення його у PR кампанію. |
Проведення подій |
Події є ілюстрацією вирішення проблеми. Спалення чучела чиновника. Проведення мітингу під офісом забудовника. Головне - вся активність має бути за участі ЗМІ. |
Робота зі ЗМІ |
Приготуйтеся до тривалої боротьби за увагу ЗМІ. |
Що хочуть редактори
Журналісти - як крокодильчики : не треба їх любити, їх потрібно годувати.
Годувати інформацією, новинами, сенсаціями.
Завдання прес-секретаря/лідера групи інвесторів – виконати роботу за журналіста. Провести розслідування, зібрати та обробити купу інформації про об’єкт, компанію – забудовника та розвиток конфлікту, і в результаті - видати готовий, «розжований» і готовий до вживання продукт, під яким журналіст просто зможе розписатися.
Це завдання має вирішувати «домашнє завдання» інвесторів – заготовки (див. вище).
Як потрапити у видання
Головне правило – не платити виданням, хоч би якою малою не була сума.
Ваша історія – як вистава, кіно, блокбастер. Вона має зав’язку, кульмінацію і певну розв’язку.
Зав’язка – стисла історія питання/ проблеми, підкреслення її актуальності.
Кульмінація – опис вжитих дій та заходів.
Очікувана розв’язка – що саме повинно статися після того, як сюжет побачать /статтю прочитають? Хто і як має реагувати на Ваші скарги та зауваження?
На різних етапах реалізації PR кампанії Ваші завдання можуть змінюватися (напр., будинок збудовано, потрібно прийняти його в експлуатацію).
Під час спілкування зі ЗМІ потрібно пам’ятати про СПЕЦИФІКУ ВИДАНЬ.
Загальнонаціональні ЗМІ - пишуть про те, що має схвилювати всю Україну. Для них наголос потрібно робити на значимості події/ проблеми у житті країни, показати проблему як частину загальної картини, тенденцію, що проявляється по всій країні, ситуації, що стосується кожного, масштабність проблеми та її наслідків, грошовий еквівалент проблеми.
Місцеві ЗМІ пишуть про життя місцевих громад. Ті ж акценти, якщо Ваша проблема не дотягує до загально національного рівня.
Крім того, варто зважати на розміщення сюжету у регіональних виданнях по всіх областях України – часто теми, від яких відмовляються «великі видання», підхоплюються меншими ЗМІ, і ретранслюються навіть із більшою ефективністю.
Як потрапити на телебачення
ТБ – прийдуть на яскраву історію, із гарним зображенням. Для них пріоритетом є
- живість емоцій спікера,
- його впізнаваність,
- яскраве тло, фон сюжету, локація, де буде проводитися зйомка,
- динамічна подія, що демонструє певний рух, ілюструє протистояння.
Пам’ятайте – журналіст для об’єктивного висвітлення конфлікту завжди буде намагатися зберегти об’єктивність та показати позиції усіх сторін конфлікту.
Проаналізуйте вже відомі Вам аргументи опонентів, і спробуйте у спілкуванні з журналістом подати факти, що спростовують можливі зауваження опонентів.
Окраса глибоких думок - ясність.
Л. Вовенарг
ПРЕС-РЕЛІЗ - ВАША ПЕРЕПУСТКА У ЗМІ. ПІДГОТОВКА, ПОШИРЕННЯ.
Прес-реліз – головний інструмент заочного спілкування зі ЗМІ.
Формується по принципу перевернутої піраміди – головне завжди на початку, у найширшій частині, другорядна інформація – в кінець документу.
Структура:
Заголовок (коротка фраза, що привертає увагу, інтригує).
Вступний абзац (що саме, коли і де сталося).
Наслідки та актуальність події (1 абзац, коротко)
Хто був присутній (посада, ПІБ, коментар по ситуації).
Опис історії конфлікту (1 абзац, «Нагадаємо, раніше, ……)
Коротка довідка про організацію (напр., ФФБ чи Забудовника)
Контакти (хто може відповісти на питання журналістів та надати додаткову інформацію/ ілюстрації)
Поширення прес-релізу
- Дублюється у тексті електронного листа та у вкладеному файлі
- На е-мейли та факсом – завжди.
- Завчасно
- Робити продзвон по базі ЗМІ, яким розіслали документ.
- НЕ СЛАТИ у ті видання, що відмовлялися висвітлювати Вашу тему як непрофільну. Натомість пропонуйте їм інші теми, дотичні до Вашої.
ЕФЕКТИВНЕ ПРОВЕДЕННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ПОДІЙ ЗА ПІДТРИМКИ ЗМІ.
- Масовість
- Видовищність (будьте креативними, думайте, як проілюструвати Вашу проблему. Або її бажане вирішення)
- Уникання провокацій
- Чітке формулювання своїх вимог
- Завчасне інформування ЗМІ про Ваші активності та ініціативи
КОРИСНІ ПОРАДИ
Завжди майте з собою дві статті про Вашу проблему (на сторінку і на півсторінки).
Завжди майте з собою візитки.
Заготуйте короткі фрази на 30 та на 10 секунд із чіткими формулюваннями Ваших вимог. Телебачення дуже рідко надає можливість говорити у сюжеті довше ніж 7-10 секунд. Будьте готові видати своє повідомлення чітко і ясно, без запинки і впевнено.
Збирайте публікації про Вас та Вашу історію /проблему.
Будьте готові до спілкування зі ЗМІ у будь-який час. Носіть флешку з матеріалами.
Після спілкування з журналістом попросіть прислати Вам Вашу цитату на уточнення. Це нормальна практика, адже Ви просите СВОЮ цитату ДЛЯ УТОЧНЕННЯ дат та цифр, написання прізвищ та назв. Також завжди уточнюйте дату та час виходу матеріалу.
Запитайте у журналіста, з ким ще б їм хотілося поспілкуватися по Вашій темі. Запропонуйте журналістам свою допомогу у пошуку спікерів для їх статей, намагайтеся підтримувати постійний зв&lquot;язок, будьте винахідливими.
Успіхів.
Назад Печать