Ассоциация помощи пострадавшим инвесторам
22-11-2024 12:39
http://investhelp.com.ua/ua/print/25699
Мінрегіон засумнівався в готовності споживачів прийняти теплоЖовтень 04, 2011
Стан підготовки об&lquot;єктів житлово-комунального господарства, зокрема підприємств теплокомуненерго та установ соціально-побутової сфери, до початку опалювального сезону розглядався 3 жовтня на селекторній нараді із регіонами під головуванням Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Анатолія Близнюка, інформує прес-служба міністерства.
Як сказав, підсумовуючи звіти регіонів А.Близнюк, на сьогодні галузь майже готова до початку роботи в опалювальний період. Залишилися окремі місцеві проблеми, які не є критичними у регіональному вимірі. «Ми сьогодні впевнено говоримо про майже стовідсоткову готовність об&lquot;єктів теплоенергетики надавати тепло. Залишилися тільки нові котельні, але навіть у них вже 10 жовтня будуть завершені пусконалагоджувальні роботи і почнуться пробні запуски», – повідомив керівник Мінрегіону.
За словами міністра, головне тепер, щоб споживач був готовий прийняти це тепло. «Оскільки цей процес обопільний, хочу звернутися до громадян: технічно і технологічно галузь готова. Але є проблема платежів за послуги. Є проблема підготовки житлового фонду, зокрема, особистих помешкань, до зими. Ці питання ми можемо вирішити тільки спільно з громадянами», – наголосив А.Близнюк.
Міністерство підготувало наказ, який встановлює початок опалювального сезону для об&lquot;єктів соцкультпобуту з 1 по 10 жовтня, а для житлового фонду – з 15 жовтня цього року. Однак, строки можуть бути скориговані. «Поки-що погода сприяє, але якщо середньодобова температура в якомусь регіоні досягне 8 градусів за Цельсієм – опалення буде включене раніше», – сказав А.Близнюк.
У Мінрегіоні створено спеціальну диспетчерську службу, яка відстежуватиме перебіг опалювального сезону в кожному регіоні країни, а також основні показники діяльності житлово-комунального господарства регіонів загалом. Аналогічну систему, на переконання міністра, необхідно створити і на місцевому рівні.
«Діяльність підприємств ЖКГ має відстежуватися в режимі реального часу. Наша мета – пройти опалювальний сезон без збоїв, і досягнути розуміння з громадськістю, що система «котельня – споживач» діє тільки у взаємозв&lquot;язку. Тому прошу кожен регіон проаналізувати, як ведеться роз&lquot;яснювальна робота. Без налагодження «зворотного зв&lquot;язку» з громадськістю всі наші, навіть найкращі, починання – приречені на невдачу», – наголосив А.Близнюк.
Back Друк