Позовна заява про захист прав споживачів житлово-комунальних послуг та про усунення перешкод в користуванні жилим приміщенням
Ноябрь 30, 1900 

До Солом’янського районного суду м. Києва
вул. М.Кривоноса, 25

Позивач:

___________________________

представник Позивача:

_____________________________________

Відповідач-1:

Комунальне підприємство по утриманню

житлового господарства Солом’янського

району м. Києва 03186, м. Київ, вул. Соціалістична, 6, тел. 249-46-96
Відповідач-2:

_____________________________
_______________________________

ПОЗОВНА ЗАЯВА

про захист прав споживачів житлово-комунальних послуг 
та про усунення перешкод в користуванні жилим приміщенням



Я, ____________________________, маю у приватній власності п’ятикімнатну квартиру за адресою ___________________________, в якій проживає п’ять осіб, в тому числі син, який є інвалідом з дитинства (нервове захворювання).
В підвальному приміщенні під моєю квартирою розташований бойлер гарячої води. Зазначу, що за проектом плану будинку під першим поверхом взагалі не передбачено технічного поверху і встановлення будь – якого технічного обладнання. Але керівництво КП УЖГ Солом’янського району м. Києва та акціонерна енергопостачальна компанія «Київенерго» влітку 2007 року встановили в підвальному приміщенні нашого житлового будинку бойлерне устаткування, яке з перших днів своєї роботи працює дуже гучно та передає вібрацію на стіни будівлі. Ця вібрація доходить аж до третього поверху житлового будинку. Також бойлерна установка немає ніякої тепло-шумоізоляції, в зв’язку з чим, в квартирах під’їзду, з першого по третій поверх, склались умови несумісні з проживанням та відпочинком громадян. 
Протягом останніх двох місяців шум від бойлеру не вщухає. Цей шум має неоднорідний характер. Часом чутно постійний гул. Також, кілька разів протягом жовтня-листопада ____ року, в нічний час, я був змушений викликати аварійну службу у зв’язку з виникненням у бойлері повітряних пробок, які призводили до сильних гідроударів. 
Гучний і постійний шум від бойлеру та сильна вібрація, яка є наслідком роботи бойлера, викликають у мешканців моєї та сусідніх квартир постійні гострі головні болі, окрім того - прискорене серцебиття, підвищену дратівливість, неспокій, хронічні порушення сну. Шум та гул від бойлерної установки постійно відволікає увагу від будь-яких звичайних занять, не дає змоги відпочити ані на хвилину, негативно впливає на психічне і соматичне здоров’я, трудову діяльність і продуктивність праці мешканців квартир нашого під’їзду на 1-му, 2-му і навіть на 3-ьому поверсі. 
Протягом останніх кількох місяців я неодноразово звертався з приводу цієї проблеми до начальника ЖЕК-905, до РУГУ МВС України в м. Києві, до начальника КП УЖГ Солом’янського району м. Києва, до акціонерної енергопостачальної компанії «Київенерго». У зверненнях містилась вимога – невідкладно перенести бойлер з підвального приміщення під моєю квартирою, за межі будинку – де, власне, він раніше і знаходився.

В зв’язку з моїми неодноразовими зверненнями _____________  року районною санепідемстанцією була проведена експертиза на рівень шуму в моїй квартирі. Згідно протоколу № 1 від _______ року рівень шуму в квартирі при працюючому бойлері перевищував на 5-6 дБА фонового рівня шуму згідно СН 3077-84.
Всі мої наступні письмові звернення до Відповідачів щодо необхідності невідкладного винесення бойлерної установки за межі житлового будинку – були Відповідачами проігноровані.
Працівниками КП УЖГ Солом’янського району м. Києва та управлінням теплових розподільчих мереж №1 АК «Київенерго» були проведені профілактично – налагоджувальні роботи, але позитивного результату вони не дали. 
Я і моя сім’я продовжуємо жити в нашій квартирі в умовах, несумісних із нормальною життєдіяльністю. Починаючи з жовтня по початок листопада ______ року я і моя сім’я були змушені зовсім залиши квартиру і шукати інші помешкання для ночівлі.
Слід зазначити наступне, що Відповідачі розмістили дану бойлерну установку в підвалі нашого будинку самовільно, і без будь-яких погоджень з необхідними інстанціями. 
Слід відзначити, що дане підвальне приміщення взагалі не пристосоване для розташування бойлерних чи будь-яких інших аналогічних установок чи то обладнання. Тому що ми живемо у панельному будинку, і у нас не передбачено по проекту технічного поверху взагалі. 
У дворі нашого житлового будинку до цього часу є окреме приміщення – бойлерна, де раніше (кілька років тому) і був розташований даний бойлерний апарат. Проте кілька років тому Відповідачі самовільно перенесли дану бойлерну установку з окремої будівлі бойлерної до підвалу нашого будинку – як раз під квартиру №82. 
Цілком очевидно, що саме ці протиправні і незаконні дії Відповідачів стали причиною страждань усієї моєї родини. Адже моя сім’я останні кілька місяців 
фактично живе на вулкані. 
Проте Відповідачі цим не задовольнились, і продовжують створювати мені і моїй родині додаткові проблеми.
Так, наприклад, досить регулярно Відповідачами проводяться ремонтні та профілактичні роботи бойлерної установки, розміщеної в підвалі нашого під’їзду. Це пов’язано з тим, що бойлер постійно ламається, виходить із ладу. 
До вікна нашого будинку регулярно під’їжджають аварійні машини - вантажівки „Київенерго”, які вже знищили садочок та дерево біля нашого під’їзду. Зокрема, представники ремонтної бригади „Київенерго” зрубали під коріння абрикосове дерево, якому було 18 років. 
Також представники Відповідачів створюють постійні незручності. Під вікнами нашої квартири представники Відповідачів влаштували цілодобово-працюючий монтажно-ремонтний цех. І вдень, і вночі працюють ремонтні бригади, які екстенсивно використовують електро- і газо- зварювальні апарати, шліфувальні машинки тощо. 
І шум, і газ, крики і мати працівників аварійних бригад „Київенерго” не дають нам спокою ані вдень, ані в ночі. У нашій квартирі немає чим дихати, оскільки газ від зварювальних апаратів іде до нашої квартири.
Отже, вся ця обстановка навколо бойлерної установки, яка була навмисно створена Відповідачами, робить проживання в нашій квартирі – неможливим. 
Квартира відтепер – просто не придатна для проживання та відпочинку! Відповідачі зробили нашу квартиру по-суті нежилим приміщенням.
Данні умови негативно впливають на здоров’я та самопочуття всіх членів моєї родини (їх п’ятеро), а також дана ситуація зачіпає сусідів не менше, аніж мене. 
7 листопада _____ року Київською міською СЕС була проведена повторна експертиза рівня шуму в моїй квартирі. Відповідно до протоколу №113 еквівалентні рівні звуку, створювані роботою бойлерної установки перевищують в нічний час допустимі зазначення на 3-4 дБА згідно СН 3077-84. 
Враховуючи положення частини 2 Статті 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", згідно якої „Виконавець (житлово-комунальних послуг) зобов&lquot;язаний: 
1) забезпечувати вчасно та відповідної якості надання житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору; 
2) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень; 
5) своєчасно проводити підготовку жилого будинку і його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період; 
6) розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів...;
7) утримувати в належному технічному стані, здійснювати технічне обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж, вживати заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій, усунення порушень якості послуг у терміни, встановлені договором та/або законодавством;
10) своєчасно за власний рахунок проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов&lquot;язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з його вини;
Враховуючи право споживача житлово-комунальних послуг на відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров&lquot;ю внаслідок неналежного надання житлово-комунальних послуг (що передбачено пунктом 3 ч.1 ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги);
Керуючись ст.ст. 3, 15, 118-120 ЦПК України, ст.24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму», ст. 20 Закону України «Про житлово – комунальні послуги», 
ст.22 Закону України «Про захист прав споживачів”,

П Р О Ш У:

1. витребувати у відповідачів проектно-кошторисну документацію щодо розміщення, встановлення та ремонту бойлерної(их) установки (ок), що була (и) розташовані Відповідачами у підвалі будинку №_________________________________-
2. Викликати і допитати в якості свідків _________ та ___________________________ (які мешкають в квартирі №ХХ по ___________________-), які можуть підтвердити всі вищевикладені мною обставини. 
3. Зобов’язати Відповідачів перенести бойлерну установку, що встановлена Відповідачами у підвалі будинку №7____________- - в інше місце поза межами житлового будинку (на безпечну для людей відстань).


__________________________- __________________ (ПІБ)

Додатки:
1. Копії позовної заяви (3 шт.).
2. Копія договору із ЖЕКом. 
3. Копія протоколів замірів шуму.
4. Квитанція про витрат на інформаційно-технічні послуги.
5. інші додатки (копії скарг, копії відповідей Відповідачів тощо).

 


Назад Печать