Еще по теме:

назад к фильтрам

У Львові спростили механізм компенсацій за недогрів помешкань
Ноябрь 02, 2011 

У Львові чиновники спільно з об’єднанням «Самопоміч» напрацювали спрощений механізм повернення коштів мешканцям у разі недогріву помешкань львів’ян. Механізм передбачає три кроки, за допомогою яких львів’яни зможуть домогтися якісного надання послуг з теплопостачання.

Як розповіла 2 листопада на прес-конференції керуюча справами об’єднання «Самопоміч» Любов Давидович, з початку опалювального сезону до об’єднання надійшло 39 звернень від львів’ян, які скаржилися на неякісне надання послуг з теплопостачання і гарячого водопостачання. З її слів, мешканці інформують про недогрів кімнат, квартир чи навіть цілих стояків.

«Ми звернулись до мера з листом, щоб у міській раді напрацювали модель, як мешканцям досягнути якісного надання таких послуг і компенсації за неякісне їх надання», – сказала Любов Давидович.

Отож, якщо мешканці вважають, що у їх квартирі недогрів, вони можуть телефоном чи у письмовій формі (у вигляд заяви) повідомити про це в ЛКП, якщо їх заяву не буде зареєстровано в день її подачі і в триденний термін комісія ЛКП не перевірить факт недогріву, мешканці можуть скласти акт-претензію за підписом сусідів і вимагати проведення перерахунку і компенсації за недогрів. Компенсація відображатиметься в повідомленні про нараховану суму для сплати за надані послуги.

Як розповіла начальник служби обліку та збуту теплової енергії ЛКП «Львівтеплоенерго» Галина Пакулець, згідно з нормативами, якщо температура в оселі нижча 18 градусів тепла, за кожен градус температури знімається 5% від нахованої суми за тепло, якщо в квартирі 12 градусів – вважається, що в квартирі холодно.

«При неякісному постачанні теплової енергії з вини теплоенерго, ми щорічно проводили перерахунки. Крім того, передбачено виплату штрафних санкцій за неякісну подачу теплоенергії (25% від вартості теплової енергії належної якості). Такі перерахунки ми проводимо на підставі відповідних актів», – сказала Галина Пакулець.

В. о. директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Володимир Олійник пояснив, що за два тижні опалювального сезону у Львові тепло отримують всі користувачі, в тому числі ОСББ, ЖБК, відомчі будинки, серед яких було багато боржників, однак з ними домовились про розтермінування боргів. Він також зауважив, що кількість звернень щодо проблем з теплопостачанням на сьогодні в середньому 5-10 на день, що на порядок менше, ніж раніше.

Любов Давидович наголосила, що наразі з 39 скарг всі вдалося вирішити спокійно, але у разі відсутності реагування ЛКП на звернення мешканців про недогрів, порадила звертатися в «Самопоміч».

Нагадаємо, опалювальний сезон у Львові почався 15 жовтня.


Назад Печать