Еще по теме:

назад до фільтрів

Cпособи подолання кризи довіри на ринку первинної нерухомості
Березень 22, 2012 

«Купівельні міфи, які підривають довіру до ринку первинної нерухомості і способи подолання кризи довіри» - це питання намагались вирішити 21 березня 2012 року на круглому столі, який відбувся в рамках нового проекту «Центр ділових новин Укрінформу».

За словами директора Центру Олени Вдовенко, мільйони людей хочуть покращити житлові умови. «І ця проблема за двадцятиріччя Незалежності не тільки не стала менш гострою, але й посилилась, оскільки тисячі наших співвітчизників стали жертвами аферистів і заручниками економічної кризи»,- зазначила пані Олена.

Леонід Хорін, генеральний директор Асоціації страховиків України зауважив, що страхування – це узаконене шахрайство, саме в такому вигляді воно функціонує в Україні. Також пан Леонід розповів про ризики, котрі варто страхувати фізичним особам при інвестуванні в житлове будівництво: «Це майнові ризики, втрата здоров’я та фінансові ризики (втрата роботи)». Також він рекомендував забудовникам ні в якому разі не обмежували можливості інвесторів в участі вибору страхової компанії.

Президент Асоціації спеціалістів нерухомості (ріелторів) України, Сергій Злидень розповідав, що є професійні об’єднання ріелторів, котрі проходять добровільну сертифікацію в Фонді держмайна, яка проходить протягом 10 років. «На сьогодні в Україні близько 800 осіб сертифіковані професійні ріелтори. Ось до них я раджу звертатись майбутнім інвесторам», - зауважив Сергій Злидень. . Також він наголосив, що саме цих людей можна залучити у разі, якщо вони нанесли шкоду третім особам.

Натомість Ігор Василевський, тренер, консультант по стратегічному маркетингу, зауважив, що на разі всі говорять зі своєї дзвіниці. Та запропонував поговорити про ілюзії продавців первинної нерухомості. «Перша ілюзія – це економічна криза. Насправді криза подібна весні, вона не змінює обстановку, а просто оголює ті проблеми котрі були і раніше. Якщо багнюка на вулицях, то це не весна її принесла, а вона лежала під снігом всю зиму. Ці проблеми, котрі проявились під час економічної кризи були і раніше. Тому в мене рекомендація, як до представників забудовників, так і до представників ріелторів (посередників) – досить брехати. Друга ілюзія – продавці не дослухаються до задач, котрі перед ним ставить клієнт. Також немає повноцінного супроводу, продавці просто скидають всю інформацію та відходять в сторону. Рекомендація – потрібно супроводжувати клієнта до кінця та надавати йому чесну інформацію», - закликав Ігор Василевський.

Андрій Міма, представник інтернет-холдингу житлової нерухомості Luna.ua порадив майбутнім інвесторам перед тим, як вкласти кудись свої кошти, промоніторити ситуацію в інтернеті, зокрема на форумах. Він наголосив, що більше всього правдивої інформації саме на форумах.

Президент Всеукраїнської громадської організації «Асоціація допомоги постраждалим інвесторам», Олексій Гончарук, сказав: «Для того, щоб повернути довіру до ринку житлового будівництва забудовники мають змінити філософію ставлення до інвесторів. Адже для того, щоб продавати ефективно потрібно бути чесними. Якщо забудовник продав квартиру інвестору, то він зобов’язаний цивілізовано спілкуватися з ним протягом всього процесу будівництва, збирати раз на три місяці інвесторів, проводити їм екскурсію на об’єкті будівництва, звітувати про стан будівництва. Забудовникам потрібно розробити програму взаємодії з інвесторами, а це в майбутньому підвищить рівень продажів та довіри до такого забудовника».

Тож всі зусилля прикладенні державою, озвучені Президентом України, Кабінетом Міністрів будуть паперовою ініціативою, якщо не подолати кризу недовіри між покупцями (інвесторами), забудовниками та не вирішити проблеми інформаційно-комунікативного характеру, які лякають і зупиняють людей у котрих є «матрасні» 70 мільярдів доларів, про котрі говорять економісти.

Інакше майбутнього в ринку житлового будівництва не буде.

Прес-служба Асоціації

Ілюстрації

 


Back Друк