Еще по теме:

назад до фільтрів

Паперові негаразди або Війна проти ЖЕКу
Листопад 17, 2011 

Сучасне життя важко уявити без завжди доступних каналів віртуального спілкування, зокрема без Інтернету. Однак, іноді хочеться відпочити від інформаційного навантаження і день-два ми просто не підходимо до своїх домашніх ПК. Проте, рано чи пізно, а все ж таки настає ситуація, коли вкрай потрібен зв&lquot;язок із зовнішнім світом!

Вмикаєш свій ПК – а інтернет-сигнал відсутній...

Перше, що я зробила в цій ситуації – звернулася до консультаційного центру інтернет-провайдера за поясненнями. Оператор уточнив, що сигнал відсутній внаслідок відімкнення від мережі 2 листопада (дійсно, про це працівники ЖЕКу попереджали зазадалегідь), але щоб відновити сигнал – потрібні ключі від щитової, а у ЖЕКу їх не дають. Декілька не зовсім цензурних епітетів в адресу головного інженера не розрядили повного інформаційного вакууму в якому я опинилася, але змусили мене замислитися над тим, що варто дізнатися думку обох сторін.

Споживачі звикли до того, що ЖЕК – це та організація де не завжди можна знайти порозуміння, а іноді й настрій можна зіпсувати. Як виявилося, буває навпаки – ЖЕКу, який відстоює свої права і не порушує договірних відносин, додають негативного авторитету без будь-яких на те підстав.

Телефонний дзвінок в ЖЕК був скоріше формальністю, але хотілося уточнити, чому не дають ключі компанії з якою працюють не один рік? Раніше такі ситуації вирішувалися досить швидко і проблеми з ключами не виникало. Моєму здивуванню не було меж, коли замість очікуваного негативного звернення у відповідь пролунали слова зовсім протилежні від тих, які говорили представники інтернет-провайдера!

Головний інженер ЖЕКу розповіла за якою схемою вони працюють, куди потрібно звертатися, щоб уточнити інформацію і що даний інтернет-провайдер не підписав відповідних договорів, щоб мати доступ до внутрішньобудинкових комунікацій.

Заплутаний клубок протиріч привів мене до того, що договір про співпрацю у провайдера взагалі закінчився ще у 2009 році, а за цей час вони ще й встигли змінити назву (не попередивши про це відповідні органи).

Відповідно до Рішення Київської міської ради № 378/5765 від 14 липня 2011 року «Про питання впорядкування діяльності суб&lquot;єктів господарювання в галузі зв&lquot;язку та інформаційних технологій», у провайдера дійсно немає ніяких законних підстав для доступу до внутрішньобудинкових мереж. Адже для цього необхідно звернутися до КП «Київжитлоспецексплуатація» (яке призначено головним комунальним підприємством з моніторингу, координації та контролю з прокладання телекомунікаційних мереж, а також надання телекомунікаційних послуг населенню в Києві) і заключити відповідний договір. Останнє, у свою чергу, дає вказівки далі (КП «УЖГ» Дарницького району) щодо заключення договорів про експлуатаційні послуги з відповідними постачальниками телекомунікаційних послуг. КП «УЖГ» формує списки компаній, яким ЖЕК має право надати доступ до внутрішньобудинкових мереж. Ось так і не потрапив інтернет-провайдер (який, до речі, справно слідкує за оплатою своїх послуг) до списку привілейованих користувачів внутрішньобудинковими комунікаціями.

Авжеж, легше дати вказівку операторам звинувачувати ЖЕК у відсутності послуг, аніж займатися паперовою тяганиною. Втішає одне – керівництво ЖЕКу пішло назустріч жителям і вже направило відповідні листи на адресу провайдера про встановлення договірних відносин.

P.S. На запитання «А чому ж немає попереджень? Перерахунків?» оператор мені відповів «Це не планові роботи. Навіщо ж Вам телефонувати?» Хоча, враховуючи, що послуги інтернет-зв&lquot;язку надаються близько року, я й досі отримую пропозиції змінити постачальника інтернет-послуг і стати їх клієнтом... От і виходить, що якщо з тієї чи іншої причини я б не помітила відсутності Інтернету – гроші за місяць заплатила б просто так!


Back Друк